Veelgestelde vragen (FAQ)

Op deze pagina vind je antwoorden op vragen die vaak worden gesteld over onze apotheek en onze diensten. De antwoorden zijn per thema verzameld, zodat je eenvoudig kan zoeken. Vind je hier niet de juiste informatie, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons of jouw vraag rechtstreeks aan ons te stellen in de apotheek.

Op deze pagina

Producten en diensten beschikbaar in de apotheek

Ja, we hebben een breed gamma bandagisterie zoals kniebraces, steunkousen, incontinentiemateriaal, enz. We adviseren je graag en zoeken samen met jou naar de ideale oplossing.

Apothekers mogen enkel ongebruikte geneesmiddelen terugnemen in het kader van de vervallen en ongebruikte geneesmiddelen. Om veiligheidsredenen mogen ze niet meer opnieuw worden afgeleverd en kunnen ze dus ook niet terugbetaald worden.

Alleen geneesmiddelen, zonder hun verpakking en bijsluiter, mogen teruggebracht worden naar de apotheek. Dat hoeft niet dezelfde apotheek te zijn als waar je ze gekocht hebt. Voedingssupplementen zoals magnesiumtabletten of verzorgingsproducten zoals zonnecrème mogen met het gewone huisvuil worden meegegeven.

Bereikbaarheid en toegankelijkheid

Natuurlijk. Onze contactgegevens staan op onze website. Je kan ons contacteren per email of via de applicatie 'MijnFarmadApotheek' en we proberen je zo snel mogelijk te antwoorden. Via de applicatie 'MijnFarmadApotheek' kan je, eens je een login hebt aangemaakt, ook ons heel assortiment doorzoeken en zelfs een bestelling doorsturen.

Ja, zowel de inkom als het interieur zijn zo ontworpen dat rolstoelgebruikers zich er gemakkelijk kunnen bewegen.

Je kan gerust gaan zitten als je moet wachten. We hebben een makkelijke bank staan in de apotheek dichtbij de balies.

Ja, we hebben een ruime parking vlak aan de apotheek.

Vacatures

Ben jij een gepassioneerde apotheker op zoek naar een veelzijdige functie in een familiale dorpsapotheek? Ben je klantgericht en heb je oog voor detail? Dan ben jij wie wij zoeken! Wat bieden wij? • Aangename werkomgeving: Onze apotheek staat bekend om haar lokaal cliënteel en onze warme persoonlijke aanpak. Je komt terecht in een gemoedelijke sfeer waar farmaceutische zorg centraal staat. • Teamwork en communicatie: we hechten we veel belang aan samenwerking en open communicatie, wat bijdraagt aan een fijne werkomgeving en een optimale zorg voor onze patiënten. • Veelzijdige rol: Naast farmaceutische zorg en magistrale bereidingen hebben we een leuk assortiment cosmetica, met demo-dagen en speciale acties. Bovendien bieden we een uitgebreid aanbod thuiszorg (zorgpuntapotheek). Ben jij een kei in social media? Dan kan je ons zeker ook helpen bij het maken van creatieve posts. • Taal: hoofdzakelijk Nederlands, een basiskennis Frans is een pluspunt. • Zowel deeltijds als voltijds